Attīstības prioritātes 2015.-2020.gadam

Kompetences – lietpratība, plašas zināšanas, izpratne kādā jomā, jautājumā vai jautājumu kopumā.

Prioritāte – priekšroka, pirmtiesība, it īpaši laika ziņā, uz atklājumu, izgudrojumu, veicamo darbu ziņā.

Mācīšanās mācīties:
  1. Mācību darba individualizācija un diferenciācija. Dažādas grūtības pakāpes un uzskatāmu mācību materiālu un pārbaudes darbu sagatavošana. Problēmjautājumu un problēmsituāciju risināšana. Alternatīvu izvirzīšana, kas kopumā skolēnam liek analizēt, sintezēt un domāt.
  2. Teorētisko zināšanu sasaiste ar reālo dzīvi, praktiskām nodarbībām. Zinātnes centru, uzņēmumu un valsts institūciju apmeklēšana.
Matemātikas, dabaszinātnes un tehnoloģijas
  1. Matemātikas, fizikas, ķīmijas u.c. dabaszinātņu apguvē izmantot jaunās tehnoloģijas un programmas.
  2. Jebkurā tēmā mācēt atrast kopsakarības, loģiskus secinājumus un jaunus inovatīvus risinājumus.
  3. Pievērst uzmanību vides aizsardzības un ilgtspējīgas attīstības jautājumiem, uzsverot katra personisko lomu šo jautājumu risināšanā.
  4. Vienu klases komplektu apgādāt ar planšetdatoriem un veidot mācību stundas izmantojot jaunās tehnoloģijas.
  5. Organizēt skolotājiem apmācības digitālo kompetenču pilnveidē.
Saziņa dažādās valodās
  1. Uzsvērt dzimtās valodas milzīgo lomu emocionālās uztveres attīstīšanā un pasaules uzskata veidošanā.
  2. Dot iespēju apgūt 3 svešvalodas (angļu, krievu, vācu).
  3. Svešvalodu mācību kabinetu apgādāt ar nepieciešamo literatūru, vārdnīcām un atskaņošanas tehniku.
Sociālā un pilsoniskā kompetence
  1. Dzīves pamatvērtību (ģimene - dzimtā valoda – dzimtene - valsts) un patriotisma nostiprināšana mācību stundās un ārpusskolas pasākumos.
  2. Izstrādāt pasākumu ciklu (tikšanās, projekti, mācību ekskursijas u.c.) veltītu Latvijas simtgades jubilejai.
  3. Iesaistīties labdarības pasākumos un brīvprātīgo kustībās, veicinot savstarpējo palīdzību, paaudžu solidaritāti un sabiedrības vienotību.
  4. Labvēlīgas un saprotošas atmosfēras uzturēšana skolas ikdienas dzīvē. 
  5. Skolotāju sadarbības veicināšana ar skolas sociālo pedagogu un psihologu un pašvaldību institūcijām (bāriņtiesa, sociālais dienests).
  6. Skolas padomes, pedagoģiskās padomes, skolēnu pašpārvaldes un darba kolektīva pārstāvju regulāra sadarbība ikdienas problēmu risināšanā.
Pašapziņas, pašiniciatīvas un uzņēmējdarbības kompetence
  1. Organizēt projektu nedēļas par noteiktu tēmu, kuras darbā aktīvi iesaistās ikviens skolēns. Projekta darba rezultātus publicēt skolas avīzē.
  2. Regulāras tikšanās ar Aizkraukles novada uzņēmēju pārstāvjiem. Sadarboties ar Aizkraukles Nodarbinātības dienestu, Karjeras konsultāciju un biznesa centru.
Digitālā kompetence
  1. Regulāra skolas mājas lapas informācijas atjaunošana, e-klases žurnāla paplašināta pielietošana ikdienas mācību darbā.
  2. Mācību stundās izmantot programmvadāmas ierīces (portatīvais dators, planšetdators, viedtālrunis u.c.), tādējādi attīstot izglītojamo digitālās prasmes un spēju pārliecinoši un kritiski izmantot tās mācību darbā un brīvajā laikā.
  3. Informātikas skolotāja kvalifikācijas celšana, papildinot zināšanas algoritmikā un programmēšanā, zināšanu iegūšana datorikas mācību metodikā pamatskolā, lai 2018. gadā sekmīgi uzsāktu jaunā mācību priekšmeta „Datorika” mācīšanu.
Kultūras kompetence
  1. Parādīt latviešu un citu tautu tradīciju un kultūru milzīgo mantojumu un savstarpējo saistību. Mācīt atšķirt būtisko, māksliniecisko no masu kultūras.
  2. Apmeklēt ievērojamāko latviešu rakstnieku un kultūras darbinieku memoriālos muzejus, iepriekš sagatavojot skolas avīzes tematisko numuru.
  3. Papildināt skolas bibliotēkas fonda krājumus.